יום שישי , 29 מרץ 2024
בית | הכי שווה | "הגמר" בספרד הוקדם לשבת
כאן ברצלונה רק במקום השני (צילום: wikipedia commons)

"הגמר" בספרד הוקדם לשבת

ברצלונה תארח את אתלטיקו לקרב הכרעה על האליפות, לאחר שבתחילה המשחק היה אמור להיערך בראשון

טיסות הוזמנו, תאריכים במלון נסגרו וכעת צריך לפתוח מחדש את החבילה ולסדר את הבלאגן בפנים. ישראלים רבים הבטיחו את מקומם ב"ערב הגמר" של הליגה הספרדית, משחק ההכרעה בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד במחזור הנעילה של העונה. אלא שאחרי שריאל מדריד יצאה מהמירוץ, המפגש הוקדם מראשון לשבת ב-18:00 (שעון ספרד).

קאמפ נואו: ההיסטוריה, המבנה ותכניות לעתיד

אם בניתם על טיסה ביום ראשון והגעה בדיוק למשחק, מהרו למצוא דרך להגיע בשישי או שבת כדי שתוכלו להיות ביציעי קאמפ נואו בשבת בערב. קחו בחשבון שגם הנסיעה משדה התעופה לוקחת לפחות כחצי שעה למרכז העיר ברצלונה, קל וחומר אם אתם עוד צריכים לאסוף את הכרטיסים במקום שנקבע מראש ולא הלכתם על כרטיס במייל.

ברצלונה ממש חזרה מהקבר, במובנים ספורטיביים כמובן, לאחר שכבר הצהירו במועדון כי העונה גמורה. המאמן חרארדו "טאטה" מרטינו הודיע שלא יבקש הזדמנות שניה, הודה שמדובר בעונה גרועה ובהנהלה כבר מיהרו לפתוח במשא ומתן עם המחליף המיועד לואיס אנריקה. כעת, הארגנטיני שהוזעק להחליף את טיטו וילאנובה עשוי לשמור על גביע האליפות בקאמפ נואו.

רק פעמיים בעבר אירע שהאליפות בספרד הוכרעה במשחק ישיר בין שתי המתמודדות על הכתר. בשתי הפעמים האורחת היא זו שזכתה בתואר. ב-1945/6 הייתה זו סביליה על המשטח באיצטדיון לס קורטס הישן של ברצלונה, ב-1950/1 אתלטיקו מדריד של הלניו הררה עשתה זאת לאותה סביליה.

איך מגיעים?
קאמפ נואו ממקום יחסית במזרח ברצלונה, כחמישה קילומטרים מהמרכז ההיסטורי של העיר וסמוך לאבנידה דיאגונאל – השדרה האלכסונית הארוכה שחותכת את העיר. במטרו: לוקחים את קו 3 לכיוון תחנת Zona Universitaria ("אזור האוניברסיטה") ויורדים באחת מהתחנות הבאות: Maria Cristina או Palau Reial. משם הדרך לאיצטדיון קצרה מאוד (כ-10 דקות ברגל). עקבו אחרי השילוט ואחרי זרם האוהדים שנוהר לקאמפ נואו. בסך הכל ייקח לכם כ-25 דקות להגיע מפלאסה קטאלוניה. אם אתם נמצאים באזור הסגראדה פמיליה, אז תוכלו לקחת את קו 5 לכיוון Cornella Centre ולרדת בתחנת Collablanc. אגב, שימו לב למועד יציאת הרכבת האחרונה.

ברכב: מהכביש ההיקפי שסובב את העיר ממערב – Ronda da Dalt – לרדת ביציאה 11 ולהמשיך על אבנידה דיאגונאל (B-23) לכיוון העיר. להישאר מימין לקווי הרכבת הקלה (TRAM) ואחרי כשני קילומטרים לפנות לרחוב סבינו אראנה ולעקוב אחרי השלטים למתחם fc barcelona. אם מגיעים מכיוון הכביש המהיר A2, לרדת לכיוון B-23 ולהתחבר לאבנידה דיאגונאל. ברכבת הקלה (TRAM): במהלך היום הקווים על אבנידה דיאגונאל מגיעים עד לאיזור האוניברסיטה (Zona Universitària), משם הולכים כעשר דקות לפי השילוט.

עוד באותו נושא...

פריז 2024, לוח המשחקים המלא (אתר פיפ"א)

טורניר הכדורגל האולימפי – פריז 2024 – לוח המשחקים המלא

אחרי 48 שנים, לראשונה מאז מונטריאול 1976, נבחרת ישראל תיקח חלק בטורניר כדורגל הגברים במשחקים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *