יום חמישי , 28 מרץ 2024
בית | טיולי בר מצווה | אטרקציות במדריד לילדים: יש מה לעשות גם בטיול בר מצווה
פארק וורנר, יש אטרקציות במדריד לילדים (צילום: parque warner)

אטרקציות במדריד לילדים: יש מה לעשות גם בטיול בר מצווה

רוצים לטוס למשחק של ריאל? מחפשים יעד לטיול יום הולדת? יש אטרקציות במדריד לילדים וגם לחובבי השעשועים

מדריד נחשבה עד לפני כמה שנים ליעד קצת כבד. פסגאדו, קוראים לזה דוברי הספניולית. מוזיאונים, היסטוריה, תרבות. כל אלה נשארו, אבל יש גם אטרקציות במדריד לילדים. ולא רק משחק של ריאל מדריד או אתלטיקו.

טיול בר מצווה לברצלונה: 6 הצעות וטיפ

טיול בר מצווה למדריד הוא בהחלט אופציה, גם הודות להתחדשות שעברה העיר בעשור האחרון במטרה להפוך אותה ליותר תיירותית וכחלק מהתחרות על אירוח המשחקים האולימפיים. אז חוץ מאשר חבילות ספורט, אילו אטרקציות במדריד לילדים אפשר למצוא? הנה כמה אופציות:

אטרקציות במדריד לילדים

פארק השעשועים של מדריד

איך הם קוראים לזה: Parque de Atracciones Madrid (פּארקה דה אטראקסיוֹנס)

פארק השעשועים של מדריד. גם לקטנטנים (צילום: parque de atracciones)
פארק השעשועים של מדריד. גם לקטנטנים (צילום: parque de atracciones)

מה עושים שם: מה שרוצים – רכבת הרים מטורפת, מתקן נפילה חופשית מגובה 63 מטרים, שייט מסעיר בנהר מלאכותי, מתקני רכיבה לקטנטנים ואפילו טיול ג'יפונים משפחתי בעקבות ההרפתקאות של דורה ודייגו. מתאים לכל המשפחה, בנים, בנות, בני נוער ומבוגרים.

אפשר לקנות מראש ובזול יותר כרטיסים באתר הרשמי של הפארק (רוב הכרטיסים ברשת החל מ-19.90 יורו ברכישה שבוע מראש ומעלה). יש גם מגוון כרטיסי Speedy Pass שיאפשרו לכם לעקוף את התורים ויחסכו הרבה זמן ועצבים. חוץ מזה, תמיד כיף לעבור בחיוך ליד כל המיואשים שמחכים בסבלנות. וכן, יש גם מחירים מיוחדים לקבוצות וגם מלון של הפארק, למרות שתמצו אותו בכמה שעות.

איך מגיעים: הפארק נמצא באיזור קאסה דה קמפו במערב מדריד, לא רחוק מארמון המלוכה. הכי קל להגיע בקו 10 של הרכבת התחתית (מטרו) לתחנת BATAN, כחמישים מטרים בלבד מהכניסה למתחם. באוטובוס קו 33 הנוסע לכיוון Casa de Campo או קו 65 המוביל לכיוון Colonia Gran Capitán.

פארק האחים וורנר 

איך הם קוראים לזה: parque warner (פּארקֳה וורנר)

מה עושים שם: מכירים את דיסנילנד? פה קצת יותר צנוע, אבל מדובר באותו קונספט רק עם העלילות והדמויות של האחים וורנר. כאן הכוכבים הם באגס באני, דאפי דאק, טום וג'רי, סופרמן, באטמן וכמובן סילבסטר וטוויטי. יש אטרקציות מסעירות לבעלי קיבה חזקה, מתקנים מתונים וגם הרפתקאות לכל המשפחה.

מתקן סופרמן בפארק וורנר. גם איש הפלדה לא מעז לעלות (צילום: parque warner)
מתקן סופרמן בפארק וורנר. גם איש הפלדה לא מעז לעלות (צילום: parque warner)

המתקנים הכי מפחידים הם ארבעה סוגים של רכבות הרים מופרעות, מתקן לקס לות'ור שיהפוך לכם את המעיים, נקמת האניגמה עם נפילה מגובה 115 מטרים (המתקן הגבוה באירופה) ומסלול האימה של Horror West. ויש גם רכבות וסירות עדינות יותר, מלון מכושף, כסאות מרחפים והרפתקה עם סקובי דו.

כרטיסים נמכרים דרך אתר הפארק במחיר אחיד (25.90 יורו), כאשר ילדים מתחת לגובה מטר נכנסים בחינם. זהו המחיר בקופות גם לבעלי מוגבלויות, כאשר שם יתר המחירים משתנים בהתאם לגובה או לגיל (60+). יש אפשרות גם לקנות כרטיס כניסה כולל תשלום לאוטובוס שיביא אתכם לשם, מה שלא בהכרח משתלם. גם האוכל יקר יחסית, כדאי להביא איתכם.

איך מגיעים: פארק וורנר נמצא מדרום לעיר מדריד. ברכבת התחתית עולים על קו סרקאניאס (C-3) ויורדים בתחנת Pinto. שם מחליפים רכבת או עולים על אוטובוס קו 413 של "La Veloz" עד הפארק. קו 412 של אותה חברה מגיע לפארק מתחנת Villaverde Bajo. ברכב עולים על כביש A-4, יורדים ביציאה 22 וממשיכים עם השילוט (כתובת: san martin de la vega 28330).

גן החיות והאקווריום

איך הם קוראים לזה: Zoo de Madrid או Zoológico (סוֹאוֹלוֹחִיקוֹ)

ראיתם פעם כריש מכל כך קרוב? במדריד זה אפשרי (צילום: madrid zoo)
ראיתם פעם כריש מכל כך קרוב? במדריד זה אפשרי (צילום: madrid zoo)

מה עושים שם: גן החיות של מדריד נמצא באיזור קאסה דה קאמפו, לא רחוק מפארק השעשועים של העיר. כן, אטרקציות במדריד לילדים יכולות להיות גם חינוכיות. אלפי בעלי חיים – יונקים, ציפורים, זוחלים, דגים, דו-חיים וגם חרקים – במתחמים שמחולקים לפי זנים או יבשות. באקווריום תוכלו לראות מקרוב גם כרישים, צבים ואפילו מופעי דולפינים ואריות ים שנערכים מדי יום.

ילדים מתחת לגיל 3 נכנסים בחינם, גילאי 3-7 במחיר של החל מ-17.90 ומבוגר ישלם לפחות 22.95 יורו. יש הנחות באתר הרשמי ובדרך כלל גם זול יותר בימי שישי. לחובבי הז'אנר נטולי הגבולות, לא רחוק מהעיר קיים הספארי של מדריד – פיסה של אפריקה באירופה הקלאסית. נכנסים עם הרכב מכביש M507 ונוסעים בין החיות. בין 16 בנובמבר 2015 ל-1 במרס 2016 הספארי נסגר לצורך שיפוצים ושיפורים. גם פארק פאוניה (faunia) מציע חוויה של שעשועים וטבע ומחולק ל-5 איזורי אקלים שונים. קו 9 של המטרו מגיע לתחנת Valdebernardo.

איך מגיעים: קו 10 של הרכבת התחתית יביא אתכם לתחנת BATAN, כמו גם קו 5 מאיזור דרום העיר. משם מדובר במספר דקות בהליכה לגן החיות. אוטובוס קו 33 יגיע לתחנת קאסה דה קאמפו וגם ברכב הכל פשוט על כביש M-30 ליציאה 5A ומשם עם השלטים לגן החיות (Zoológico).

אתר סקי בקניון

מחפשים אטרקציות במדריד לילדים בלי התברברויות בטבע? בקניון Madrid Xanadu יש מקום מושלם בשבילכם בקומה 1-. בעצם, זו כניסה לעולם אחר. מדובר באתר סקי (Madrid Snowzone) שנבנה בתוך הקניון ובו אפשר לגלוש וגם לשחק מיני-גולף בשלג.

סנואו זון, אתר סקי בתוך קניון (צילום: snowzone)
סנואו זון, אתר סקי בתוך קניון (צילום: snowzone)

מחיר הכניסה (25 יורו לאדם) כולל שעתיים של כיף וציוד מתאים – נעליים, מעיל, מכנס וקסדה. תמורת תוספת של כמה יורו תרכשו גם כפפות, אותן אפשר לקחת איתכם. שווה מאוד, במיוחד לילדים שמעולם לא עשו סקי. אגב, באותו קניון יש גם באולינג.

איך מגיעים: קניון Xanadu נמצא מדרום-מערב למדריד, כ-23 קילומטרים ממרכז העיר. מגיעים לתחנת Príncipe Pío ומשם עולים על אוטובוס באחד הקווים הבאים – 528, 534 או 539.

פארק רטירו

איך הם קוראים לזה: Parque del buen Retiro (פארקה דל בּוּאן רטירו)

פארק רטירו במדריד, מקום למנוחה מלכותית (צילום: ספורטור)
פארק רטירו במדריד, מקום למנוחה מלכותית (צילום: ספורטור)

מה עושים שם: נחים ליד האגם, בחורשות או על הדשא, משחקים, שטים בסירות באגם, עושים פיקניק או סתם מטיילים. מקום נהדר להתאוורר בו בסמוך למרכז העיר, כיכר סיבלס ומוזיאון פראדו המפורסם. הפארק עצמו שימש את משפחת המלוכה ומטופח בהתאם.

איך מגיעים: ברגל מכיכר סיבלס ממשיכים ללכת מזרחה לרוחב אלקאלה עד שמגיעים לכניסה. אפשרות נוספת היא ללכת דרומה על שדרות פסאו דל פראדו, לעבור את הגן הבוטני שאחרי המוזיאון ולפנות שמאלה לתוך הפארק ליד תחנת אטוצ'ה של הרכבת התחתית. תחנת רטירו נמצאת סמוך מאוד לכניסה הראשית. לא רחוק לכיוון מזרח נמצא גם ברקליי קארד סנטר, אולם הכדורסל בו נערך פיינל פור היורוליג.

הרכבל של מדריד

איך הם קוראים לזה: Teleferico

מה עושים שם: משקיפים על מדריד מגבוה בנסיעה לאורך 11 דקות ממרכז העיר (Paseo del Pintor Rosales) עד איזור קאסה דה קאמפו. לא יקר, בילוי נחמד בין אטרקציות במדריד לילדים פעלתנים יותר.

איך מגיעים: קווים L1, L3 ו-L6 לתחנת המטרו Arguelles.

מוזיאונים לילדים

מה עושים שם: במוזיאון הלאומי למדעי הטבע (museo nacional de ciencias naturales) שליד תחנת המטרו gregorio marañon תוכלו ללמוד על דינוזוארים, גוף האדם, אבולוציה, גיאולוגיה ועוד. במוזיאון השעווה (Museo de Cera) שבאיזור paseo de recoletos תראו המון דמויות מוכרות כמו כריסטיאנו רונאלדו, איקר קסיאס, אנדרס אינייסטה, רפאל נדאל וגם פלה, כמו גם מנהיגים ותצוגות תקופתיות. בתחנת Dekicias יש את מוזיאון הרכבות (museo del ferrocarril) עם קטרים, קרונות, דגמים להרכבה וסרטונים. חובבי החלל והמדע בוודאי ייהנו גם מהפלנטריום של מדריד, פשוט סעו בקו 6 של המטרו לתחנת Planetario.

פארק המים סן פרננדו

איך הם קוראים לזה: Aquopolis San Fernando

פארק המים סן פרננדו. מקום להתקרר בקיץ (צילום: Aquopolis San Fernando)
פארק המים סן פרננדו. מקום להתקרר בקיץ (צילום: Aquopolis San Fernando)

מה עושים שם: מה שרוצים, כל עוד מזג האוויר מתאים. למי שנוסע בתקופה חמה, יום בפארק מים שכולל מגלשות, בריכות, משחקים ומתקנים בהחלט יכול להתאים.

איך מגיעים: הפארק נמצא במרחק כ-15 ק"מ מהעיר. קווים C-2, C-7 ו-C-8 של הרכבת יביאו אתכם לתחנת San Fernando Henares. לאותו מקום מגיעים גם קווי האוטובוס 281, 282 ו-284 שיוצאים מ-avenida de america.

קניות וגאדג'טים

זו עיר קניות נהדרת ויש גם אטרקציות במדריד לילדים שאוהבים שופינג. בקניון La Vaguada הענקי תמצאו כל מה שתרצו, סניף גדול של חנות הצעצועים imaginarium נמצא ליד תחנת סראנו, חנות Tienda de las cometas מציעה תיקון, בניית ומכירת כל עפיפון מוזר שלא חלמתם עליו ובחנות הגאדג'טים Juguetronica גם המבוגרים וחובבי מדע בדיוני יגלו מציאות. ההמלצה שלנו היא על חנות football mania בכיכר סול, אחת הנקודות הכי מרכזיות במדריד. מדובר בחנות הספורט הכי טובה בה נתקלנו עם ציוד, נעליים, גביעים ושלל חולצות אדירות מרחבי העולם. הכל רשמי ולא זול, אבל המגוון עצום ואפילו רק הביקור יתדלק את אוהדי הספורט ביניכם.

איך מגיעים: העתיקו מכאן לסמארטפון או לטאבלט את שם המקום, חפשו בגוגל מפות וצאו לדרך. מדריד זו עיר בה אפשר ללכת בקלות ממקום למקום.

סיור בברנבאו

איך הם קוראים לזה: Tour Bernabeu

התחנה הבאה - סנטיאגו ברנבאו (צילום: claudio ruiz_flickr_cc)
התחנה הבאה – סנטיאגו ברנבאו (צילום: claudio ruiz_flickr_cc)

מה עושים שם: נו, באמת. איצטדיון סנטיאגו ברנבאו, שנקרא על שם הנשיא המיתולוגי של ריאל מדריד, הוא ביתו של המועדון המפואר והעשיר ביותר בעולם. במסגרת סיור בברנבאו תוכלו להיכנס למקדש הכדורגל עצמו, לבקר במוזיאון של הבלאנקוס, לחוות מחדש את הרגעים הגדולים באולם המולטימדיה, להצטלם עם גביעי האלופות, להציץ לחדרי ההלבשה, לעלות במנהרת השחקנים לכר הדשא, לשבת על הספסל או באולם מסיבות העיתונאים המפורסם וכמובן להיכנס לחנות הרשמית בת 3 הקומות. חוויה שאסור לאף חובב כדורגל לפספס, גם אם הוא או היא אוהדים של ברצלונה.

מחיר הכרטיסים מתחיל ב-13 יורו ויש לשים לב לשעות הפתיחה באתר הרשמי, זאת מאחר שהמקום סגור לביקורים בימי משחקים. מומלץ להביא איתכם שתיה וחטיפים, לבוא לפני הצהריים ולהקדיש לסיור בברנבאו לפחות שעה וחצי. אנחנו יצאנו אחרי שלוש שעות עם טעם של עוד… אטרקציות במדריד לילדים? זה כבר לא עניין של גיל.

איך מגיעים: קו L10 של הרכבת התחתית יביא אתכם הישר לתחנת סנטיאגו ברנבאו. גם קווי האוטובוס 14, 27, 40, 43, 120, 126, 147 ו-150. האיצטדיון נמצא על שדרות Concha Espina.

מחפשים חבילת ספורט למדריד? רוצים לתכנן טיול בר מצווה? מלאו את הפרטים בטופס, שלחו אלינו וננסה לעזור

תנו לסוכני הנסיעות לחזור אליכם

  • יש למלא את כל הפרטים הנדרשים על מנת שנוכל לסייע: איזה משחק/אירוע תרצו לראות, מועדים ותאריכים אפשריים, כמות הכרטיסים, האם תרצו חבילה הכוללת גם טיסה ומלון וכל בקשה או שאלה
    *ניתן לבחור יותר מחברה אחת

עוד באותו נושא...

לוח המשחקים המלא של ליגת האלופות: עונת 2023/24

שלב הבתים ושמינית הגמר כבר מאחורינו – וכעת הגיעו רגעי ההכרעה. רבע גמר ליגת האלופות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *