אלופת ספרד האריכה את ההסכם עם ענקית מוצרי הספורט בעוד עשור, מה שייצור שיתוף פעולה בן 25 שנים ברציפות
שלוש שנים אחרי שדחתה את ההצעה לעבור בסיום החוזה הנוכחי ל"אדידס", אתלטיקו מדריד התחייבה לעשור נוסף של שיתוף פעולה עם "נייקי". אלופת ספרד הכריזה בסוף השבוע כי הגיעה להסכם מחודש עם ענקית מוצרי הספורט האמריקאית עד 2026.

מדובר בצעד מעודד מבחינת "נייקי", שאיבדה לאחרונה שני מעוזים חשובים כמו מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס למתחרה הישירה, "אדידס". משמעות הארכת ההסכם ב-10 שנים נוספות, כהמשך לשיתוף פעולה שהחל עוד ב-2001, היא ששני הצדדים יעבדו יחד לפחות במשך 25 שנים ברציפות.
"אנחנו נרגשים מאוד להודיע על הארכת ההסכם עם אתלטיקו מדריד", בישר נשיא "נייקי" טרבור אדוארדס. "הפילוסופיה של עבודה קשה ועבודת צוות שהפכה את הקולצ'ונרוס לאלופי ספרד מתיישרת ב-100 אחוזים עם ערכי הליבה של 'נייקי'".
"אנחנו מגיעים לכל עונה עם ציפיה, תשוקה ומוטיבציה גוברות", הודה מנכ"ל אתלטיקו מיגל אנחל חיל מארין. "זו תמיכה טובה עבורנו שאנחנו יכולים לסמוך על 'נייקי', שותפה בררנית ותובענית שהיא חברה מובילה בספורט. המשך ההסכם משקף את אמונה שלהם בנו ובפרויקט שלנו".
"נייקי" עשתה צעדים משמעותיים בשנים האחרונות כדי להפוך לחברת מוצרי הספורט המובילה גם בכדורגל ואכן צימצמה פערים מהמתחרה "אדידס", שעדיין נחשבת למוליכה בהיבט של הכנסות לשנה במכירות מוצרי כדורגל.
הדרבי הגדול ביותר בכדורגל: המאבק בין נייקי לאדידס עולה מדרגה
ספורטור – ראשונים בתיירות ספורט אתר תיירות ספורט ראשון מסוגו – הבית לכל מי שחולם על טיול כדורגל מושלם. טיפים, לוחות משחקים חבילות וכרטיסים – חבילות לליגת האלופות, חבילות לשמינית גמר ליגת האלופות 2016. בואו לבקר
