יום שלישי , 26 מרץ 2024
בית | כללי | הכרטיסים לגמר אזלו ב-3 ימים
אוהדי אתלטיקו, קהל נאמן (צילום: ספורטור)

הכרטיסים לגמר אזלו ב-3 ימים

אוהדי אתלטיקו מדריד חיסלו את כל ההיצע לגמר ליגת האלופות: "מצטערים שאנחנו לא יכולים לעמוד בביקוש"

אתלטיקו מדריד לא הגיעה לגמר האלופות מאז 1974, בדיוק ארבעים שנה. בעוד הקולצ'ונרוס עדיין נאבקים על אליפות ראשונה בספרד מאז 1996, האוהדים מיהרו להבטיח את מקומם בהצגה הגדולה ביותר בכדורגל המועדונים. מאוד מיהרו.

כרטיסים, ממוצעי קהל והדרך לגמר ליגת האלופות

על פי "אס", כל 16,970 הכרטיסים שניתנו לאתלטיקו על ידי אופ"א לקראת גמר ליגת האלופות בליסבון (24 במאי) נחטפו תוך שלושה ימים בלבד. וגם זה בגלל שמשרדי המכירה היו סגורים לכמה שעות בלילות. המועדון מהבירה הספרדית הגריל את המקומות בין חבריו הרשומים שביקשו להגיע, עם עדיפות לבעלי ותק.

כבר ביום שלישי האחרון הוציאה אתלטיקו למכירה 13,050 כרטיסים, שנחטפו במהירות בה לוקח לדייגו קוסטה להחליט לאיזה צד של השער להשחיל את הכדור. 2,959 כרטיסים נותרים הוצאו לשוק המקומי ביום חמישי וגם הם נרכשו בתוך 7 שעות. השארית הלכה לאנשי המועדון ובני משפחותיהם.

איצטדיון ויסנטה קלדרון, שוב מלא
איצטדיון ויסנטה קלדרון, שוב מלא (צילום: ספורטור)

"המועדון מצטער על כך שאינו יכול לענות על הביקוש של חבריו ומודה להם על הבנתם", נכתב בהודעת התנצלות שפורסמה על ידי הנהלת אתלטיקו. המאמן דייגו סימאונה, שעדיין מקפיד להיאבק על שני התארים שנותרו במידה שווה, הצהיר: "עד שתאזל טיפת הזיעה האחרונה בגופנו, נילחם".

בינתיים, כל הכרטיסים לאיצטדיון ויסנטה קלדרון אזלו לחלוטין בפעם השמינית העונה לקראת משחק הליגה מול מלאגה. הפעמים הקודמות בהן זה קרה היו מול ברצלונה בליגה ובצ'מפיונס, בליגה נגד ריאל מדריד, ויאריאל ואתלטיק בילבאו וגם מול מילאן וצ'לסי באלופות. התפוסה הממוצעת במתקן המיושן, שמכיל כ-54 אלף מקומות, עמדה העונה על 80 אחוזים.

עוד באותו נושא...

פריז 2024, לוח המשחקים המלא (אתר פיפ"א)

טורניר הכדורגל האולימפי – פריז 2024 – לוח המשחקים המלא

אחרי 48 שנים, לראשונה מאז מונטריאול 1976, נבחרת ישראל תיקח חלק בטורניר כדורגל הגברים במשחקים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *