אלופת ספרד נולדה מחדש עם דייגו סימאונה. 44 אלף מנויים, 71 אלף חברים והספירה נמשכת. הרנסאנס באדום-לבן
אלופת ספרד, סגנית אלופת אירופה ועכשיו גם קבוצה סופר-פופולרית. אתלטיקו מדריד הפכה בשנים האחרונות למצליחה לא רק על הדשא, אלא גם בקופות. האדומים-לבנים שברו את כל שיאי האהדה של המועדון ומצפים להמשך התנופה.
ריאל מדריד פירסמה את מחירי הכרטיסים לדרבי
על פי הפרסום ב"אס", אתלטיקו כבר הגיעה ל-71 אלף חברי מועדון רשומים, שמשלמים כמובן גם דמי חבר ובתמורה מקבלים הנחות ברכישת מוצרים רשמיים או כרטיסים. מספר המנויים כבר עומד על 44 אלף, כאשר איצטדיון ויסנטה קלדרון כולל 55 אלף מקומות.
מתוך 44 אלף המנויים למשחקי הליגה, 76 אחוזים הרחיבו את המנוי שלהם גם למשחקי ליגת האלופות, הגביע והסופר-קאפ. המשמעות היא שהאוהדים באדום-לבן מאמינים בקבוצה שלהם גם באירופה, אבל גם שבמשחקים שלא במסגרת הליגה יהיה קל יותר למבקרים למצוא כרטיסים חופשיים.
נתון מעניין שמפרסמים ראשי אתלטיקו מצביע על כך שנשים מרכיבות 20 אחוזים מסך החברים. מדובר בשיעור יוצא דופן בכל קנה מידה, בוודאי אם לוקחים בחשבון את היעדר החיבור הנשי לכדורגל בישראל. הקולצ'ונרוס אף פותחים יציע צעירים עד גיל 23 במחיר מופחת וכן עושים הנחה לאוהדים מעל גיל 65.
אתלטיקו גם מתהדרת בהצמחת דור חדש של אוהדים, כאשר 21.8 אחוזים מכלל החברים הרשומים הם מגיל 12 ומטה. עבור הרוחיבלאנקוס הצעירים ישנם שלושה מסלולי תשלום: מנוי צעיר תמורת 50% מעלות מנוי רגיל, חבר צעיר שמשלם 25 יורו ויכול להיכנס לשני משחקים בעונה וחבר פעוט במסגרתו ילד עד גיל 5 משלם 20 יורו ויכול להיכנס לכל המשחקים.
בנוסף, הנהלת אתלטי כבר קבעה שהמשחק מול אספניול, במסגרת המחזור השמיני של הליגה הספרדית, ייערך ביום ראשון ה-19 באוקטובר בשעה 12 בצהריים (שעון מקומי) כדי לאפשר לכמה שיותר ילדים להגיע. ככה מגדלים קהל.