יום חמישי , 28 מרץ 2024
בית | הכי שווה | כרטיסים לקלאסיקו במדריד: זה הזמן לתכנן את הנסיעה הבאה
משחקים במדריד, חוויה יוצאת דופן (צילום: PromoMadrid_flickr_cc)

כרטיסים לקלאסיקו במדריד: זה הזמן לתכנן את הנסיעה הבאה

ריאל מדריד נגד ברצלונה, המאבק הנוצץ ביותר בעולם המועדונים, מגיע לבירת ספרד בנובמבר. והפופולריות רק עולה

כרטיסים לקלאסיקו במדריד כבר הופכים לאחד המוצרים המבוקשים ביותר בתחום תיירות הספורט, זמן לא רב לאחר ההכרזה על לוח המשחקים של הליגה הספרדית לעונת 2015/16. ריאל מדריד נגד ברצלונה זו תמיד חוויה אדירה, אבל נראה שהפופולריות של המפגש רק הולכת ועולה.

ליגה ספרדית: לוח המשחקים המלא לעונת 2015/2016

כריסטיאנו רונאלדו מול ליונל מסי, גארת' בייל נגד ניימאר וחאמס רודריגס מול לואיס סוארס. כל תיקול וכל שם במאבק הזה הפכו את המשחקים בין בארסה לריאל מדריד למפגש הנוצץ ביותר בזירת המועדונים. גם בעונה הקודמת כרטיסים לקלאסיקו במדריד התבררו כפופולריים במיוחד, כאשר כ-3,500 ישראלים טסו לבירת ספרד ובילו ביציעי סנטיאגו ברנבאו (על פי נתוני Live Tickets).

ריאל מדריד וברצלונה התבססו בשנות הזוהר האחרונות כשתי הקבוצות הפופולריות ביותר בעולם, מה שמתבטא היטב גם בקופה. שני המועדונים חצו זה מכבר את רף 500 מיליון היורו בעמודת ההכנסות ובעונת 2014/15 נהנו מסגלים ששוויים נאמד ב-719.8 מיליון יורו (מדריד) ו-597 מיליון יורו (בארסה).

בברנבאו נפתח חידוש כרטיסי החבר והמנויים, כאשר הדיל הבסיסי (ABONO A) כולל את 19 משחקי הליגה אותם יארחו הבלאנקוס העונה. כרטיסים לקלאסיקו במדריד יהפכו למצרך יותר ויותר מבוקש ככל שנתקרב למועד הביקור של ברצלונה ב-22 בנובמבר, מפגש לוהט במסגרת המחזור ה-12.

ריאל מדריד יצאה בקיץ למסע משחקים שמתחיל באוסטרליה, נמשך בסין, קפץ לגרמניה והסתיים בנורבגיה. הבלאנקוס המתחדשים, עם המאמן הטרי רפא בניטס על הקווים ובלי איקר קסיאס בין הקורות, התמודדו מול רומא, מנצ'סטר סיטי, אינטר, מילאן, טוטנהאם, באיירן מינכן וגם ואלרנגה, לפני פתיחת העונה בליגה באיצטדיון הוותיק ביותר בכדורגל הספרדי – אל מולינון, ביתה של ספורטינג חיחון.

קלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה. אתם בדרך? (wikipedia commons)
קלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה. אתם בדרך? (wikipedia commons)

כמו בעונה שעברה, קלאסיקו בברצלונה עדיין נראה רחוק למרבית תיירי הספורט. תאריך היעד לביקור של ריאל מדריד באיצטדיון קאמפ נואו נקבע על 3 באפריל, כשבועיים מאוחר יותר לעומת העונה הקודמת. אז הגיעו כ-5,500 ישראלים להתארח בביתה של בארסה. אם המירוץ יהיה תחרותי, סביר להניח שזה יהיה המצב גם העונה. אבל בכל מקרה, הרבה מאוד תלוי במה שיקרה ב"אל קלאסיקו" בברנבאו.

מלבד כדורגל במדריד, בירת ספרד מציעה המון אטרקציות. מוזיאונים מרשימים לאמנות, גנים רחבי ידיים, מבנים מפוארים, מסעדות טאפאס מגניבות, סיור בברנבאו או באיצטדיון ויסנטה קלדרון וכמובן שדרות עמוסות חנויות ומחירים נוחים למדי. כשמשלבים את כל אלה עם מערכת תחבורה נוחה, עלויות לינה זולות ואווירה של אירופה הקלאסית – פשוט אסור לפספס.

גם אתם רוצים כרטיסים לקלאסיקו במדריד בנובמבר? הירשמו בטופס הפניה שבתחתית הכתבה ואל תשכחו לציין באיזה אירוע ספורט מדובר, בכמה כרטיסים אתם מעוניינים ופרטי קשר מלאים. אנחנו בספורטור נדאג שיחזרו אליכם עם הצעה משתלמת.

טופס פניה

עוד באותו נושא...

הטירוף של מונדיאל הנבחרות יגיע גם למועדונים ב-2025? (צילום: ספורטור)

גביע העולם למועדונים 2025 – המונדיאל החדש של פיפ"א

מדי שנה פיפ"א מקיימת טורניר קטן בשם גביע העולם למועדונים, שכולל בדרך כלל 6 משחקים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *