השדים האדומים חתמו על הסכם רב-שנתי עם חברת משחקי הימורים, שיישאו כעת את סמלי המועדון. הימור מחושב
מנצ'סטר יונייטד עקפה את ברצלונה ובאיירן מינכן והתייצבה במקום השני בין המועדונים עם ההכנסות הגבוהות ביותר בעולם. לא מדובר רק בהצלחה במכירת חולוצות, שיווק מנויים או הפצת זכויות שידור, אלא גם בהסכמים יצירתיים במיוחד.
אולד טראפורד: כל מה שצריך לדעת על תיאטרון החלומות של מנצ'סטר יונייטד
השדים האדומים לקחו הימור מחושב, שעשוי להשתלם להם. מנצ'סטר יונייטד תשיק משחקי קזינו ממותגים במגוון פלטפורמות, זאת לאחר שחתמה על הסכם חסות רב-שנתי עם KamaGames, שמתיימרת לספק שירותים למיליון שחקנים ביום מסביב לעולם.
מדובר בחברה שמייצרת מגוון משחקי הימורים וקזינו לשוק הסלולרי, ב-Steam ובקונסולות המשחקים Xbox Live וסוני פלייסטיישן. על פי הפרסום באתר "סוקרקס", חברת KamaGames פונה למאגר של 70 מיליון משתמשים ברחבי העולם.
במסגרת ההסכם הרב-שנתי שנחתם בין הצדדים, סדרת המשחקים החדשה תישא את הלוגו של מנצ'סטר יונייטד וכן תקבל עיצוב שיכלול את הצבעים והמוטיבים של מועדון הכדורגל המצליח ביותר באנגליה ואחד המפוארים ביותר בענף.
מטה חברת KamaGames ממוקם בדבלין, בירת אירלנד, אולם היא מחזיקה נציגויות בארצות הברית, רוסיה, בדובאי ובאסיה ותנסה לשווק את סדרת המוצרים החדשה במקומות בהם גם כך השדים האדומים זוכים לפופולריות רבה.
"מנצ'סטר יונייטד ברת מזל משום שיש לה קהל אוהדים עצום ואנחנו מכירים בחשיבות של יצירת קשר עם אוהדינו והבידור שלהם", אמר ריצ'רד ארנולד מהנהלת המועדון. "KamaGames ומוצריהם החדשניים יאפשרו לנו לעשות זאת בדרכים חדשות ומסעירות. אנחנו מאושרים להציג אותם כשותפים הרשמיים שלנו במשחקים חברתיים ומצפים ליצור שותפות מצליחה בת שנים רבות".
מנצ'סטר יונייטד הכניסה לקופתה בעונה שעברה 518 מיליון יורו, קפיצה משמעותית שאיפשרה לשדים האדומים לקפוץ מהמקום הרביעי לשני בדירוג היוקרתי של "דלויט". על אף הכנסות ניכרות ממכירות בימי משחקים ומזכויות שידור, את החלק הגדול ביותר (מעל 40%) תפסו העסקאות המסחריות.