הבלאנקוס מתרחבים למזרח עם מכירת מוצרים רשמיים דרך "עלי באבא". ככה החנות של ריאל מדריד פורצת דרך
החנות של ריאל מדריד מגיעה למזרח הרחוק. לא עם חלון ראווה מזכוכית, מוכרות חייכניות ותמונות למזכרת, אבל עם כל המוצרים הרשמיים. וחשוב יותר, הכל בסינית. המועדון המכניס ביותר בעולם פתח חנות און-ליין חדשה שמטרתה לפנות לקהל יעד חדש.
מדובר בהסכם טרי עם פורטל המכירות העצום "עלי באבא", במסגרתו ישתמש מועדון הפאר מספרד בפלטפורמה כדי לשווק את מוצריו באופן רשמי. "ההסכם החדש מאפשר להקים חנות של ריאל מדריד באופן רשמי בסין ולהגיע ליותר מ-600 מיליון צרכנים סינים דרך הרשת", הסביר נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס.
החנות של ריאל תפעל על בסיס פלטפורמת Tmall, פורטל מכירות מוביל בסין שמשווק מוצרים ישירות מהיצרן ללקוח. "אנחנו תמיד מרגישים פה כמו בבית, אנחנו המועדון עם הכי הרבה אוהדים בסין", הודה פרס לציבור במדינה המאוכסלת בעולם. "כבר בפעם הראשונה שבאנו לסין אמרתי שהגענו כדי להישאר. בגלל זה אנחנו המועדון הראשון בעולם שפתח משרד בסין".
במדריד עובדים קשה מאוד כדי לשתף כמה שיותר את הקהל ולהגיע לאוהדים חדשים, קודם כל משום שמדובר במועדון בבעלות חברים ומעבר לכך כדי להגדיל כמה שיותר את המספרים בעמודת ההכנסות. פתיחת החנות של ריאל בסין היא צעד חשוב בדרך לקפיצת מדרגה נוספת.
"הכוח של האוהדים אצלנו הוא משמעותי", הסביר פלורנטינו פרס בראיון ל"אס", אחד מכלי התקשורת המקורבים ביותר לריאל מדריד. "בגלל זה רפא בניטס והשחקנים שלנו עובדים עם המון נחישות והקרבה. אנחנו לא מוותרים לעצמנו אף פעם ומקווים שהאוהדים יחושו גאווה".
ריאל מדריד, שלפני פתיחת העונה עוד הבטיחה את מקומה במשחקי גביע אאודי בגרמניה ובמפגש ידידות בנורבגיה, תפתח את עונת 2015/16 בליגה הספרדית בחוץ מול ספורטינג חיחון. משחק הבית הראשון של הבלאנקוס יהיה במחזור השני מול בטיס, שחזרה לליגה הבכירה והביאה איתה את אחד הקהלים החמים ביותר שיש בספרד. למי שמחפש כרטיסים לקלאסיקו, המפגש הראשון של ריאל מדריד נגד ברצלונה ייערך בברנבאו בנובמבר.