יום חמישי , 28 מרץ 2024
בית | גמר ליגת האלופות 2015 | כרטיסים לגמר האלופות: ירידה חדה במחירים
כאן נערך גמר ליגת האלופות 2015 (צילום: rockingroshan_flickr_cc)

כרטיסים לגמר האלופות: ירידה חדה במחירים

גמר ליגת האלופות 2015 ממש מעבר לפינה. בימים האחרונים חלה ירידה במחיר של כרטיסים לגמר האלופות. כמה זה יעלה ואיך תשיגו הנחה נוספת? הפרטים כאן

גמר ליגת האלופות לעונת 2014/15 נמצא ממש מעבר לפינה. ב-6 ביוני יעלו ברצלונה ויובנטוס על כר הדשא באיצטדיון האולימפי במינכן לקרב על התואר הנוצץ ביותר בכדורגל האירופי (לקבוצות). מלבד ליאו מסי, קרלוס טבז, אנדראה פירלו, אנדרס אינייסטה ויתר הכוכבים הגדולים, גם לא מעט ישראלים יהיו ביציעים של האולימפישטדיון בברלין. רוצים להצטרף אליהם? ובכן, אולי הכתבה הבאה תעשה לכם תיאבון. הנה המידע המעודכן על כרטיסים לגמר האלופות:

במהלך הימים האחרונים, מאז שנקבע משחק הגמר, החלו מחירי כרטיסים לגמר ליגת האלופות לרדת בהדרגה. הסיבות המרכזיות: ירידה בביקוש מכיוון שריאל מדריד נותרה מחוץ לגמר והעובדה שהמשחק ייערך בעוד מספר ימים בודדים בלבד.

גמר ליגת האלופות 2015: פסטיבל אוהדים, מסכי ענק וחגיגה גדולה בברלין

גמר ליגת האלופות 2015. חגיגה בברלין (אופ"א)
מחפשים כרטיסים לגמר האלופות 2015? (אופ"א)

אז כמה בדיוק יעלו לכם כרטיסים לגמר האלופות?
רק לפני כשבועיים עמד המחיר הנמוך ביותר לכרטיס הזול ביותר על 2,000 יורו. כעת תוכלו להשיג כרטיסים בודדים במחירים של 1,450 יורו, כאשר במידה שתשתמשו בהנחה שלנו, תוכלו להוזיל את העלות ל-1,386 יורו. יש לציין שבמחיר הזה אין התחייבות מצד סוכנות הכרטיסים על ישיבה בזוגות או בחבורה.

במידה שתרצו לרכוש כרטיסים לגמר האלופות לקטגוריה 4 (הכי פחות איכותית) ולשבת ביחד תיפרדו מ-1,680 יורו, כאשר באמצעות המבצע של ספורטור תוכלו לחסוך כ-75 יורו ולקצץ את מחיר הכרטיס ל-1,605 יורו. כמובן שמי שירצה כרטיסים לקטגוריות טובות יותר יוכל להשיג אותם ועדיין ליהנות מהנחה של 5 אחוזים על מחיר הכרטיס בשוק המשני. יש לציין שהמחיר הזה שונה לחלוטין מהמחיר הנקוב על הכרטיס, שיכול לנוע בין 70 ל-380 יורו, כתלות במקום הישיבה. הערה: שימו לב שההנחה אכן מופיעה בעמוד הרכישה (checkout) או בסל הקניות.

חבילות לגמר האלופות – כמה זה עולה לנו?
מי שמעוניין להרכיב לעצמו חבילת כדורגל לגמר ליגת האלופות בברלין, שכוללת כרטיס למשחק, מלון ל-4 לילות (5-9.6) וטיסה ישירה הלוך ושוב, יוכל לעשות זאת על פי הערכתנו בסכום שנע בין 2,200 ל-2,400 יורו, בתנאי שמדובר כרטיס הזול ביותר הפנוי למשחק. בנוסף, ניתן לחסוך במחיר כתלות במיקום המלון. אם מדובר בחבילה זוגית, הרי שמחיר המלון מתחלק ובכך עלות החבילה לאדם תרד לאזור ה-2,000 יורו (ל-4 לילות). שימו לב כי ההגעה מהמלון לאיצטדיון היא נוחה ואפשרית גם בשעות הלילה.

פרטי משחק גמר ליגת האלופות 2015
המשחק: ברצלונה מול יובנטוס
תאריך: 06.06.2015
שעת פתיחה: 20:45, שעון אירופה; 21:45, שעון ישראל
איצטדיון: אולימפישטדיון, ברלין
כתובת: Olympischer Platz 3, 14053 Berlin

טופס פניה

עוד באותו נושא...

חבילות לגמר ליגת האלופות 2016: טסים לחגיגה במילאנו

טיסות ישירות, מלון מומלץ, שתי קבוצות ענקיות והתואר היוקרתי מכולם. חבילות לגמר ליגת האלופות בתנאים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *