יום חמישי , 28 מרץ 2024
בית | הכי שווה | להיות שם: אירועי הספורט הגדולים שבדרך
להיות שם כשזה קורה. באמת (צילום: wikipedia_cc)

להיות שם: אירועי הספורט הגדולים שבדרך

הקיץ מעבר לפינה וזו ההזדמנות לתפוס את הזכיה באליפות אנגליה, הדרמות בספרד או כרטיס למונדיאל. ויש גם טניס, כדורסל ואפילו שחייה

להיות שם כשזה קורה – זו לא סתם סיסמה, אלא אפשרות אמיתית. אם תמיד חלמתם לחגוג אליפות בספרד, להיות שותפים להנפת גביע האלופות ואולי גם להיות במונדיאל, אין סיבה לוותר. אלה אירועי הספורט הגדולים בחודשים הקרובים (השעות על פי שעון ישראל):

ראשון, 4 במאי: מילאן – אינטר (21:45)
שתי המילאנזיות עברו שנה מזעזעת למדי, מי יותר ומי פחות, וזו ההזדמנות הכמעט אחרונה שלהן לצאת עם טעם טוב מהעונה הזו. דרבי חם, איכותי עם לא מעט שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם רגע לפני סגירת הסגלים לגביע העולם.

יובנטוס סטדיום. יחולקו שם שני תארים (צילום: Gabriele Barberis_wiki_cc)
יובנטוס סטדיום. יחולקו שם שני תארים (צילום: Gabriele Barberis_wiki_cc)

שני, 5 במאי: יובנטוס – אטאלנטה (22:00)
ככל הנראה משחק ההכתרה של הגברת הזקנה, בהחלט סיבה למסיבה. נקודה עשויה להספיק, אבל החבורה של אנטוניו קונטה בונה על ניצחון שיבטיח לה זכיה שלישית ברציפות באליפות איטליה מול הקהל המקומי. חגיגה ששווה להיות בה.

שישי, 9 במאי: רומא – יובנטוס (21:45)
אם יהיו תקלות מול אטלאנטה, יובה עשויה להסתבך וזה בדיוק המבחן. קרב בין מוליכת הטבלה האיטלקית לסגניתה על כל הקופה ועוד באיצטדיון האולימפיקו של בירת הנצח. אם אתם שוקלים טיול לאיטליה, אז יש לכם כבר תכניות לבילוי בערב שבת.

ראשון, 11 במאי: ליברפול – ניוקאסל, מנצ'סטר סיטי – ווסטהאם (17:00)
מחזור הנעילה הסוער באחת העונה הכי משוגעות שהיו באנגליה בשנים האחרונות. חגיגות באנפילד או מסיבה באיתיחאד? הכל נראה אפשרי ומחירי הכרטיסים ממשיכים לזנק. אם אתם אוהדים ויש לכם את המשאבים, זה המקום בו עליכם להיות.

שלישי, 13 במאי: גרמניה – פולין (21:45)
פחות מחודש לפני פתיחת מונדיאל 2014, הנבחרת של יואכים לאב מארחת בהמבורג את אחת היריבות המלהיבות שיש לאירופה להציע, נבחרת שלא עלתה לגביע העולם. לבנדובסקי וחבריו מול אחת המועמדות הבכירות לזכיה בתואר הנכסף והכל באווירה ידידותית למדי, למרות המשקעים ההיסטוריים.

רביעי, 14 במאי: גמר הליגה האירופית (21:45)
יובנטוס סטדיום בטורינו מארח את משחק ההכרעה על התואר השני בחשיבותו באירופה, כאשר כולם בעיר האיטלקית חולמים שהקבוצה הביתית תגיע לשם כפייבוריטית. כדורגל איכותי, שחקנים מרגשים ואפשרות סבירה בהחלט להשיג כרטיסים. חוץ מזה, אחלה אופציה לשילוב עם נסיעה לפיינל פור היורוליג.

היכונו להשתלטות הצהובה על מילאנו (צילום: אבי קדמי, ויקיפדיה קומונס)
היכונו להשתלטות הצהובה על מילאנו (צילום: אבי קדמי, ויקיפדיה קומונס)

שישי-ראשון, 16-18 במאי: פיינל פור היורוליג
אם אתם אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל, מילאנו זה המקום בו אתם חולמים להיות. אולי כבר הבטחתם לעצמכם מקום. אלפי צהובים יגיעו לאירוע הפסגה של הכדורסל האירופאי, וזו הזדמנות גם לחובבי כדורסל נייטרליים לצפות בריאל מדריד, ברצלונה וצסק"א מוסקבה.

שבת, 17 במאי, גמר הגביע הגרמני: דורטמונד – באיירן מינכן (21:00)
פינאליסטיות גמר ליגת האלופות הקודם ממשיכות במאבק על ההגמוניה בכדורגל הגרמני. מסיבה של כדורגל סופר-איכותי, אוהדים מושבעים ונהרות של בירה.

ראשון, 18 במאי: ברצלונה – אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד – אספניול
מחזור הסיום של הליגה הספרדית בעונה הכי מסעירה בשני העשורים האחרונים. בהנחה ששלוש המוליכות יגיעו לשם עם סיכוי לזכות בתואר, קאמפ נואו והברנבאו יהפכו לערב אחד למוקד עולם הכדורגל. כל מילה נוספת מיותרת.

שבת, 24 במאי: גמר ליגת האלופות (21:45)
איצטדיון האור בליסבון הוא הבמה עליה ייערך המאבק המכריע על השליטה באירופה, ובעולם כולו. המשחק הכי חשוב בשנה בזירת המועדונים.

25 במאי עד 8 ביוני: אליפות צרפת הפתוחה בטניס (רולאן גארוס)
שוב רפא נדאל? אולי קאמבק של רוג'ר פדרר? ומה יהיה לנולה ומארי להגיד בנושא? אחד מארבעת הטורנירים החשובים ביותר בסבב הטניס והיהלום בכתר עונת החימר נערך מדי שנה סמוך לפאריס. ספורט איכותי בניחוח קלאסי. תענוג.

חמישי, 29 במאי: מקסיקו – ישראל (04:00)
זו לא טעות, נבחרת ישראל תתארח במקסיקו למשחק ידידות שמשמש להכנה למונדיאל עבור המארחת. אם אתם כבר באיזור, לא תתנו קפיצה ותעודדו את הבחורים בכחול-לבן?

חמישי, 5 ביוני: פתיחת סדרת הגמר ה-NBA
עוד טבעת לאלוף המכהן או הכתרה של מלך עתידי? סדרת של הטוב מ-7 משחקים שכל אחד מהם יכול להפוך עבורכם לחוויה לכל החיים.

מונדיאל 2014, חגיגת כדורגל בקצב הסמבה
מונדיאל 2014, חגיגת כדורגל בקצב הסמבה

חמישי, 12 ביוני, משחק הפתיחה של גביע העולם: ברזיל – קרואטיה (23:00)
חודש של טירוף חושים בקצב הסמבה נפתח בארנה קורינתיאנס בעיר סאו פאולו. גם אם אין כרטיסים למשחק, מדובר בתקופה של קרנבל במדינה הכי מוטרפת כדורגל על פני הכדור. אם אתם יכולים, סעו.

ראשון, 13 ביולי: גמר גביע העולם (22:00)
לפני 64 שנה הגיעה הנבחרת המארחת למשחק באותו איצטדיון בידיעה שתיקו יספיק לה כדי לזכות לראשונה בתולדותיה בגביע העולם. היא הפסידה לאורוגוואי. כיום, כל ברזיל חולמת על הנפה במראקאנה של ריו דה ז'ניירו. גם אתם?

23 ביוני עד 6 ביולי: טורניר ווימבלדון בטניס
טורניר הטניס היוקרתי ביותר בעולם ייערך במשך שבועיים סמוך ללונדון. אם אתם לא יכולים לשמוע יותר על ניימאר או לקרוא על מסי, זה המקום בשבילכם. מזג אוויר נחמד, טניס איכותי ואווירה תרבותית בלי קליפות גרעינים על העורף. פינוק.

6-10 באוגוסט: אליפות ארה"ב בשחייה
פסגת השחייה האמריקנית מתכנסת באירווין, קליפורניה, לתחרות שהיא הרבה יותר מסתם אליפות מקומית. זה המקום בו ייקבע הסגל של משלחת ארצות הברית לאליפות העולם שתיערך ב-2015 בקאזאן. והקאמבק של מייקל פלפס עושה את הסיפור להרבה יותר מתוק. חוויה מסחררת שתוכיח לכם שאפשר ליהנות מספורט גם בלי כדור.

כל מה שצריך לדעת על מונדיאל 2014 כאן

עוד באותו נושא...

הטירוף של מונדיאל הנבחרות יגיע גם למועדונים ב-2025? (צילום: ספורטור)

גביע העולם למועדונים 2025 – המונדיאל החדש של פיפ"א

מדי שנה פיפ"א מקיימת טורניר קטן בשם גביע העולם למועדונים, שכולל בדרך כלל 6 משחקים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *