יום חמישי , 28 מרץ 2024
בית | ברצלונה | נשיא ברצלונה הבא יחליט אם להאריך את החוזה עם קטאר
ליגה ספרדית וברצלונה, כסף גדול (צילום: נייקי)

נשיא ברצלונה הבא יחליט אם להאריך את החוזה עם קטאר

חברת התעופה קטאר איירווייז מציעה כ-50 מיליון יורו לשנה עד 2020. ברטומאו הסכים עקרונית, אבל ניגש לבחירות

נשיא ברצלונה הבא יצטרך לקבל החלטה משמעותית: האם להמשיך בחוזה החסות עם חברת התעופה של ממשלת קטאר. אלופת אירופה ספגה בשנים האחרונות לא מעט ביקורות בשל שיתוף הפעולה בין הצדדים, גם מכיוון גורמים פוליטיים בישראל.

סיור בקאמפ נואו: להרגיש ליום אחד כמו מסי וניימאר

על פי "מארקה", חברת "קטאר איירווייז" הציעה לבארסה הסכם חסות חדש עד 2020 תמורת כ-50 מיליון יורו לשנה. נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברטומאו ניסה להעביר את אישור ההסכם עוד לפני שהודיע על התפטרותו לצורך הגשת מועמדות לבחירות, אבל בסופו של דבר זרק את תפוח האדמה הלוהט לידיו של הנשיא הבא תוך בתקווה שהנבחר יהיה הוא עצמו.

הניסיון של נשיא ברצלונה להשיג אישור מוקדם להסכם החסות נעשה בשל הצורך להשלים את כל פרטי העסקה לפני כינוס האסיפה הכללית, שבדרך כלל נערכת בספטמבר. הבחירות לראשות המועדון ייערכו בחודש הקרוב וברטומאו יודע, כמו גם מנהל הכספים חבייר פאוס, כי ההנהלה החדשה כנראה לא תתפנה לעסוק במשא ומתן במהלך חודש יולי.

ניימאר, נשאר עם קטאר על החולצה (צילום: Elena Polio_flickr_cc)
ניימאר, נשאר עם קטאר על החולצה (צילום: Elena Polio_flickr_cc)

הדחיפות נבעה גם מאילוצי ענקית ההלבשה ומוצרי הספורט "נייקי", שותפה עסקית בכירה של ברצלונה שצריכה לקבל את התכניות לעיצוב המדים שנה לפני יציאתם לשוק. החולצות עם הפסים האופקיים לקראת העונה הקרובה כבר הוצגו לציבור עם שם הספונסרית "קטאר איירווייז", אבל ההסכם אמור לפוג בקיץ 2016.

לרגל הבחירות, הודיע ג'וספ מריה ברטומאו על התפטרותו לאלתר מתפקיד נשיא ברצלונה, זאת כדי שיוכל להתחיל בקמפיין לבחירות. מלבדו, התפטרו גם המנהלים הבכירים שסביבו: ג'ורדי קרדונר, חבייר פאוס, קרלס וייארובי ומאנל ארויו. עד לאחר ההכרעה תוביל את המועדון הנהלה זמנית שארחאית על קיום הבחירות.

יש לזכור שג'וספ מריה ברטומאו לא הגיע לבחירות בתור נשיא ברצלונה הנבחר, אלא כסגנו ומחליפו של הנשיא לשעבר סנדרו רוסיי, שנאלץ להתפטר בשל התפוצצות פרשת החתמת ניימאר והחשדות לעבירות על חוקי המס בספרד ובברזיל.

רוצים לקרוא עוד על השילוב בין כסף למשחקים? ספורטור עסקי ספורט

עוד באותו נושא...

ליגה ספרדית: לוח המשחקים המלא לעונת 2021/2022

לוח משחקי ליגה ספרדית 2021/22 מזמן דאבל קלאסיקו לוהט ושלל מפגשים מלהיבים. אז מתי לקפוץ לקאמפ …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *