יום שישי , 29 מרץ 2024
בית | כללי | לילה לבן במדריד
משחקים במדריד, חוויה יוצאת דופן (צילום: PromoMadrid_flickr_cc)

לילה לבן במדריד

הוויכוחים בשדה התעופה, ההתרגשות במטרו ועליית הדופק בכניסה לאיצטדיון. טור של גולש ספורטור אוהד ריאל מדריד

שי קמל

החיידק שנקרא ריאל מדריד דבק בי בשנה האחרונה. אמרתי לעצמי שאני חייב לתפוס כמה משחקים טובים, מאחר שלזכיה בדסימה לא יצא לי לטוס עקב אילוצי עבודה.

ספרדיה לוהטת: לחצו כאן לטור על חוויה מקומית עם אתלטיקו מדריד

המשחק הראשון אליו טסתי השנה היה לקלאסיקו נגד היריבה השנואה ברצלונה. נוחתים בשדה תעופה של מדריד והמתח כבר באוויר. שומעים את אנשי האבטחה של השדה מהמרים על התוצאה. אחד אומר "בארסה תנצח", וכמו תמיד השני עונה לו: "הפעם זה יהיה ההיפך".

סופגים אווירה במדריד (צילום: שי קמל)
סופגים אווירה במדריד (צילום: שי קמל)

מגיעים למלון, מתארגנים ויוצאים לכבוש את מדריד – עיר שמציעה חיי לילה מצוינים, במיוחד לצעירים. בבוקר המשחק מתארגנים במלון, דרוכים ומוכנים כאילו אנחנו אלה שעולים לשחק. רק כשהשליח של משרד הכרטיסים מגיע למלון יורדת לנו אבן ענקית מהלב. זהו, הכרטיס אצלי!

הגענו למגרש. הפנינג ענק, מלא ערוצי טלוויזיה מכל העולם מסקרים את האירוע הזה. ואז נכנסים לאיצטדיון. את התחושה העילאית הזאת אפשר היה לחוש כבר במטרו עם כל האוהדים ששרים וצוהלים. ואז השחקנים עולים להתחמם… הדופק על 300, האדרנלין בטירוף. בנזמה כובש צמד והנה התחושה של "אנחנו הולכים לעשות את זה הפעם". ואז מגיע מסי ומטיח לנו את האמת המרה בפרצוף עם שלישיה גדולה.

הדרבי של מדריד

היציע מתמלא, הרשת עדיין נקיה (צילום: שי קמל)
היציע מתמלא, הרשת עדיין נקיה (צילום: שי קמל)

יום חמישי בצהריים, שדה תעופה בן גוריון. אני מגיע עם שני חבריי, ליאב בן שלום ובן מזייל לשדה. כן, שוב אנחנו טסים. הפעם למשחק נגד יריבה עיקשת כמו בארסה, אבל קרובה יותר. כשמגיעים לשדה תעופה במדריד ישר נגלה מול עינינו פוסטר ענק של רונאלדו. כבר יש תחושה באוויר שכל העיר במתח לקראת המשחק, זה שאולי יכריע את הקרב על השלטון בעיר.

הברנבאו, הבית של הבלאנקוס (צילום: niwasan_flickr_cc)
הברנבאו, הבית של הבלאנקוס (צילום: niwasan_flickr_cc)

בבוקר המשחק התיישבנו בקפה מארקה, השייך לעיתון המארקה הנפוץ בספרד בכלל ובמדריד בכלל. מדברים עם האנשים מסביב, סופגים את התחושות והאווירה.

בצהריים עלינו לפוארטה דל סול לספוג עוד קצת אווירה של מדרידיסטה עם כל האוהדים. בשש בערב, שעון מדריד, התחלנו לנוע לעבר המטרו. אמרנו לעצמנו: "נתפוס רכבת מוקדמת בשל הפקקים שצפויים להיווצר". שוב טעינו. ראינו שאלפים הקדימו אותנו ונדחסנו לתוך הרכבת התחתית.

הגענו למגרש. אלפי אוהדים בחוץ שרים, אבות עם ילדים על הכתפיים ושוב יש תחושה של ניצחון באוויר. איזה לילה לבן, תחושה שהערב מחזירים את השלטון בעיר מדריד.

מדריד, עיר שחיה גם בלילה (צילום: Jorge Láscar_flickr_cc)
מדריד, עיר שחיה גם בלילה (צילום: Jorge Láscar_flickr_cc)

ריאל פתחה מצוין את המשחק ולאתלטיקו אין מה לעשות מול המשחק על הקרקע של ריאל. עד שגול של אתלטיקו (כן, שוב מקרן של קוקה) נותן תפנית למציאות. ריאל השוותה ושוב עולה התחושה הזאת שריאל הולכת להפוך את המשחק ולנצח. ואז נכנס ארדה טוראן ושוב מנפץ לנו את התקווה.

אחרי המשחק היינו מבואסים, אבל חשבנו לעצמנו שלא בכל יום אנחנו בספרד. אז יאללה… יצאנו למועדון אדיר שנקרא גבאנה, הנחשב למועדון הלילה הכי גדול ונחשק במדריד. למרות הכל, משם תמיד חוזרים עם חיוך וטעם של עוד.

הייתם באירוע ספורט בחו"ל? רוצים לשתף אותנו בחוויות שלכם מקאמפ נואו, ברנבאו, אנפילד או סטייפלס סנטר? אתר ספורטור מזמין אתכם לספר לנו ולגולשי http://sportour.co.il/ על מה שעברתם. מה צריך לעשות? פשוט כתבו טור של 400-500 מילים שמתאר מה שעבר עליכם, מה הרגשתם וחשבתם, שלחו ל-info@sportour.co.il ואנחנו נערוך ונפרסם טורים נבחרים. אז קדימה, למקלדת

עוד באותו נושא...

הטירוף של מונדיאל הנבחרות יגיע גם למועדונים ב-2025? (צילום: ספורטור)

גביע העולם למועדונים 2025 – המונדיאל החדש של פיפ"א

מדי שנה פיפ"א מקיימת טורניר קטן בשם גביע העולם למועדונים, שכולל בדרך כלל 6 משחקים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *