יום חמישי , 28 מרץ 2024
בית | ברצלונה | כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל: השוואת מחירים ורכישה בקלות
איפה אתם רוצים לשבת? (צילום: pixabay)

כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל: השוואת מחירים ורכישה בקלות

חולמים על טיסה למשחק באירופה? לא חייבים לחכות לסוכן נסיעות. יש מגוון אפשרויות אמינות, קנו כאן ועכשיו כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל

עשרות אלפי אוהדים שואגים מסביב, האיצטדיון המפורסם יוצר תפאורה מיוחדת. זוהי עיר של כדורגל, אבל גם של טיולים. יש בה היסטוריה, תרבות, חנויות וריחות של מאכלים מקומיים מיוחדים. למה שכל זה יחכה עד שסוכן נסיעות יחזור אליכם. אפשר להתקדם גם לבד.

חברות הנסיעות לא ששות למכור "רק" כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל, אבל לא כולם מחפשים את השירותים האחרים. יש אנשים שמעדיפים לישון בדירה, אחרים נוסעים למשפחה ויש כאלה שאוהבים למצוא לעצמם מלון במחיר מציאה. כנ"ל בכל הנוגע לטיסות. אם גם אתם כאלה, כך תסתדרו בעצמכם בדרך למגרש.

כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל: הזמינו עכשיו

לפניכם שתי אפשרויות מצוינות לרכישת כרטיסים למשחקים באירופה או לכל אירוע ספורט שתבחרו. בכפתורים הבאים תמצאו שתי חברות בין-לאומיות עם שורשים ישראליים, כל אחת עם התמחות טיפה שונה. הראשונה מספקת מענה לכל אירוע ספורט לצד כרטיסים להופעות, השניה מאפשרת השוואת מחירים נוחה לכל משחק ורכישה דרך החברה שתבחרו.

אז לחצו, חפשו ובחרו את מה שמתאים לכם:

לחצו כאן ל-Ticketingo לחצו ל-Ticket-Compare

כרטיסים למשחקי כדורגל: למה צריך לשים לב?

מקום הישיבה. יש מספר גורמים שחשוב לבדוק כשקונים כרטיסים למשחק כדורגל. קודם כל, כדאי להחליט לאיזה משחק או משחקים רוצים ללכת. לאחר שמשווים את מחירי הכרטיסים, אם אתם מוגבלים במזומנים, קבעו לעצמכם רף קשיח להוצאות. ואז החליטו היכן אתם רוצים לשבת. זכרו שמדובר במשחק בחו"ל, כך שאם טסתם עד לשם שווה להשקיע בחוויה הייחודית ולחסוך במקום אחר.

איצטדיון סנטיאגו ברנבאו. תלול, מרשים ומאיים (צילום: ספורטור)
איצטדיון סנטיאגו ברנבאו. תלול, מרשים ומאיים (צילום: ספורטור)

באיצטדיון של ריאל מדריד, למשל, הגובה לא ממש משפיע. היציעים תלולים מאוד ולכן גם המושבים הכי גבוהים יהיו יחסית קרובים לדשא. קאמפ נואו של ברצלונה, לעומת זאת, הוא איצטדיון עצום וישיבה בטבעת העליונה עשויה להיות רחוקה מדי. במגרשים בהם ידוע שיש קהל חם במיוחד עדיף לשבת לאורך המגרש ולא מאחורי השערים. למה? כדי להימנע מההמולה, מתקריות אלימות, מתחושה לא נעימה או סתם מזווית ראייה גרועה.

קבלת הכרטיסים. דבר נוסף שחשוב מאוד לוודא הוא כיצד מקבלים את הכרטיסים שרכשנו. יש חברות ששולחות את הכרטיסים בדואר עוד בארץ, יש כאלה ששולחות את הכרטיסים למלון בו תשהו ויש שישלחו אתכם לנקודת איסוף בעיר אליה אתם נוסעים. האפשרות הנוחה ביותר היא כמובן כרטיסים שנשלחים לדואר האלקטרוני, כך שמדפיסים ונוסעים למשחק. אם אתם אמורים לקבל את הכרטיסים ביעד, הקפידו לקחת אתכם תעודה מזהה (דרכון או רשיון נהיגה).

קאמפ נואו. מחפשים כרטיסים לברצלונה? (צילום: JonathanVitela_flickr_cc)
קאמפ נואו. מחפשים כרטיסים לברצלונה? (צילום: JonathanVitela_flickr_cc)

יושבים ביחד. מרבית החברות מספקות כרטיסים בזוגות, כך שלא פשוט לתפוס במשחקים חשובים שלושה מושבים רצופים (או יותר). כשרוכשים כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל, יש לוודא שהספק מתחייב לפחות לישיבה בזוגות. ואסור לשכוח את עניין המחיר.

תשלומים נוספים. מחירי כרטיסים למשחקים בחו"ל נעים בין 15 יורו לכמה אלפים, תלוי באירוע הספורט. בדקו בעת הרכישה אם חברת הכרטיסים גובה תשלום נוסף על עמלות טיפול או משלוח ואל תשכחו להכניס את התוספת לחישוב המחיר. תתפלאו לגלות שלפעמים המחיר שנראה בתחילה יקר יותר הוא דווקא האופציה הזולה.

כרטיסים למשחקים באירופה: הכי פופולרי

מיליוני אנשים בשנה מחפשים כרטיסים למשחקי כדורגל באירופה. המפגש המבוקש מכולם, שנערך באופן סדיר לפחות פעמיים בעונה, מפגיש שתי אימפריות. כרטיסים לקלאסיקו שווים הרבה יותר ממשקלם בזהב ונמכרים במחירים שמתחילים במאות יורו למושב. ככה זה כשגם כוכבי ברצלונה וגם כוכבי ריאל מדריד רצים על אותו משטח דשא.

כדורגל בלונדון, ההצגה הכי טובה בעיר? (צילום: wonker flickr_cc)
כדורגל בלונדון, ההצגה הכי טובה בעיר? (צילום: wonker flickr_cc)

מחירי כרטיסים לגמר ליגת האלופות גם ממריאים ברגע יציאתם לשוק, כך שעלות מושב רק מתחילה בדרך כלל בסביבות אלף יורו. גם כרטיסים לליגת האלופות בשלבים מוקדמים יותר מבוקשים מאוד, במיוחד ביעדים תיירותיים כמו ברצלונה, לונדון או מדריד.

בממוצע, כרטיסים למשחקים באנגליה זוכים לביקוש רב וגם המחירים גבוהים יותר יחסית למדינות כמו ספרד, איטליה, גרמניה או הולנד. כך קורה גם לגבי מפגשים עם יריבות טעונה. הדרבי של מדריד, הדרבי של מילאנו, הדרבי של מנצ'סטר או הדרבי ד'איטליה בין יובנטוס לאינטר תמיד יזכו לפופולריות אדירה.

לחיים (צילום: JasonParis_flickr_cc)
לחיים (צילום: JasonParis_flickr_cc)

דווקא כרטיסים לברצלונה, הקבוצה הפופולרית ביותר בעולם בעשור האחרון, אפשר למצוא לפעמים יחסית במחיר זול יותר. הסיבה לכך פשוטה: הבית של בארסה הוא האיצטדיון הגדול ביותר באירופה ויש בו כמעט מאה אלף מושבים.

קראו עוד: טיול לברצלונה – לטוס מאורגנים וליהנות מכל רגע

לא מסתפקים בכרטיסים? הסתבכתם ברכישה ואתם מעדיפים לרכוש חבילות ספורט שכוללות הכל? מלאו את כל הפרטים בטופס, שלחו אלינו ויחזרו אליכם עם הצעה

תנו לסוכני הנסיעות לחזור אליכם

  • יש למלא את כל הפרטים הנדרשים על מנת שנוכל לסייע: איזה משחק/אירוע תרצו לראות, מועדים ותאריכים אפשריים, כמות הכרטיסים, האם תרצו חבילה הכוללת גם טיסה ומלון וכל בקשה או שאלה
    *ניתן לבחור יותר מחברה אחת

עוד באותו נושא...

הטירוף של מונדיאל הנבחרות יגיע גם למועדונים ב-2025? (צילום: ספורטור)

גביע העולם למועדונים 2025 – המונדיאל החדש של פיפ"א

מדי שנה פיפ"א מקיימת טורניר קטן בשם גביע העולם למועדונים, שכולל בדרך כלל 6 משחקים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *